Mehmet Asir kardesim bu sistemi tanitan violarini izledim , gercekten hakkin ödenmez lakin sormak istedigim sorular var. Biz Adac Kayitliyiz Avusturya‘da yasayan Öamtc kayitli ve farkli yardim platformlarina üyeler , basimiza bir hal gelse orayi ariyorduk ve onlarda kendi anlasmali oldugu yerlere cektirip tamir ettiriyorlardi. Sizin anlasmali oldugunuz yerlermi var ? Siz konuma en yakin herhangibi bir yermi bulacaksiniz ?Buldugunuz yol yardim yada tamirhanelerle bir anlasmaniz olacak mi ? Yani adamlar bizi kaziklama ihtimali olacak mi ? Adac ve Öamtc bu hizmetleri parayla sunuyorken siz pcretsizmi sunacaksiniz , yoksa kime nekadar ödeyecegiz ? Bu sorulari cevaplayan bir video yaparsan bence herkes icin cok iyi olur. Emeklerin icin cok ama cok tesekkür ediyorum senin yaptiklarini inan insanin babasi ogluna yapmaz helal olsun . Herzaman destek olmaya hazirim . Eger bu hizmetleri sen sunacaksan Adac yada Öamtc ye 150 euro ödemektense sisteme okadar olmasada bir bagas sistemi yaparsan Öamtc Adac üyelikleri iptal edip platfor
Devamını Oku