Herkese merhabalar şuan itibariyle geldim hannovere. Cuma sabah saat 5te istanbuldan çıktım, bulgar sırp macar slovakya çek cumhuriyeti güzergahını takip edip geldim. Bütün gümrüklerde sorunsuz geçtim ve hiç yoğunluk yoktu, sadece macaristanda bagajı boşaltmak zorunda kaldım ancak sıkıntı olacak bir şey getirmediğim için sadece orada zaman kaybettim. Dönüş yolunda belgraddan hemen önce yol çalışması mevcut ve epey yavaşlatıyor. Bulgaristanda yer yer çalışmalar var ancak çok fazla trafiği yavaşlatacak durum oluşmuyor. Macaristan bildiğiniz gibi çok uzunca bir yol hem geliş hem gidiş 50km civarında 80km hız işe gidiyorsunuz. Yoğun zamanda gideceklere sabır diliyorum. Ayrıca budapeşteden çıkıp Bratislava yönünde giderken de yaklaşık 20km yol çalışması mevcut. Slovakyayı rahat geçtim fakat Prag istikametinde brnoya gelmeden önce de çalışma var ve navigasyon köy yollarından götürüyor. Son olarak da a2 otobanı türkiye yönünde bir taraf tamamen kapalı ve diğer kısmı 2ye bölmüşler şuan sorun yoktu fakat yoğun zamanda gidecekler için ciddi zaman kaybı yaratabilir.
Devamını Oku
Mehmet Derin 10 days