UA

Uğur Ali Akgün

@ugur_alia

Yeni Üye • 70 puan
4
Gönderi
6
Yorum
0
Takipçi
1
Takip
Personal Information

Gönderiler

UA
Herkese merhabalar şuan itibariyle geldim hannovere. Cuma sabah saat 5te istanbuldan çıktım, bulgar sırp macar slovakya çek cumhuriyeti güzergahını takip edip geldim. Bütün gümrüklerde sorunsuz geçtim ve hiç yoğunluk yoktu, sadece macaristanda bagajı boşaltmak zorunda kaldım ancak sıkıntı olacak bir şey getirmediğim için sadece orada zaman kaybettim. Dönüş yolunda belgraddan hemen önce yol çalışması mevcut ve epey yavaşlatıyor. Bulgaristanda yer yer çalışmalar var ancak çok fazla trafiği yavaşlatacak durum oluşmuyor. Macaristan bildiğiniz gibi çok uzunca bir yol hem geliş hem gidiş 50km civarında 80km hız işe gidiyorsunuz. Yoğun zamanda gideceklere sabır diliyorum. Ayrıca budapeşteden çıkıp Bratislava yönünde giderken de yaklaşık 20km yol çalışması mevcut. Slovakyayı rahat geçtim fakat Prag istikametinde brnoya gelmeden önce de çalışma var ve navigasyon köy yollarından götürüyor. Son olarak da a2 otobanı türkiye yönünde bir taraf tamamen kapalı ve diğer kısmı 2ye bölmüşler şuan sorun yoktu fakat yoğun zamanda gidecekler için ciddi zaman kaybı yaratabilir.
Devamını Oku
UA
Merhabalar iyi akşamlar herkese Allah nasip ederse sabah 5 gibi İstanbuldan çıkıp Romanya Macaristan slovakya çek cumhuriyeti ve almanya güzergahını kullanacağım bu güzergahları ilgili özellikle Romanya ile ilgili değerli bilgilerinize ihtiyacım var. Şimdiden teşekkür ederim iyi geceler
Devamını Oku
UA
Herkese merhaba, iyi günler dilerim. 1 hafta sonra 11 haziranı 12 hazirana bağlayan sabah erkenden yola çıkacağım ve planladığım yol güzergahı Bulgaristan sırbistan Macaristan Avusturya slovakya çek cumhuriyeti ve almanya şeklinde. Araba ile ilk dönüşüm ve geçen sene almanyaya taşındığımız için burada bıraktığımız ve daha önceden kullandığımız eşyaları götüreceğim. Bir liste paylaşmak istiyorum ve burada sorun olabilecek şeyler varsa ve bana bununla ilgili geri dönüş yaparsanız çok sevinirim. Şimdiden çok teşekkür ederim ayrıca tamamen doldurmakla ilgili fikrinizi de söylerseniz çok sevinirim

1-Kullanılmış mutfak eşyaları plastik cam karışık bardak saklama kapları vs.
2- PlayStation 4 2017 yılında almıştım ve yanında 10 adet orijinal oyun cdsi
3- ikinci el masaüstü bilgisayar ve monitör ve klavye vs.
4-5 yaşındaki kızımın hikaye kitapları adet olarak da ortalama 150 200 tane falan.
5- tost makinası
6- çocukların ve bizim kullanılmış elbiselerimiz
7- kızımın 5 yaşa uygun bisikleti 2 tekerlekli.
8- benim 26 jant bisikletim demonte olarak gidecek ve kullanılmış bisiklet olduğu gözle görülür şekilde belli.
9- kullanılmış yazıcı
10- türkiyedeki kullandığımız yemek takımımız kendi kutusunda.
11-kuru bakliyatlar kuru fasulye nohut kuru meyve tarhana barbunya 3kg çay vs.
12- almanca eğitim kitapları ve Türkçe romanlar.
13- nevresim yorgan yastık çocuk oyuncakları vs.
Devamını Oku
UA
Merhaba herkese iyi bayramlar. 18 mayısta sırbistandan enp cihazıyla geçiş yaptım, kredi kartım tanımlı olmasına rağmen ücreti çekmedi. Kartta bir sorun vardır diye ikinci bir kart daha yükledim ancak ondan da çekim olmadı. En son çare iletişime geçtim ve geçiş ücretlerimin euro karşılığını hesaplarına havale yaptım ancak henüz bir gelişme olmadı ücretin ödenmesiyle alakalı. 15 gün sonra döneceğim ve geçiş yapalı neredeyse 10 gün oldu herhangi bir ceza işlemi gerçekleşir mi bilgisi olan var mı? Şimdiden çok teşekkür ederim iyi bayramlar
Devamını Oku
Yükleniyor...